2e Aupair jaar, Au pair, Travels

Week 77

De week dat mijn kids graag op pad wilde om prairie dogs te spoten! En het is ons gelukt hoor! Een van de leukste dingen om met de kids te doen. Gewoon ergens gaan wandelen en proberen wild life te spoten!

Deze week waren Elliott en Colette uit logeren bij oma! Wat betekende dat ik een middag en ochtend alleen Graham had! Samen naar de world market voor hagelslag, en een bezoek aan het park met het treintje en kinderboerderij!

Donderdag avond hadden we een aupair meeting. Bowlen in mijn favoriete stekkie! Moe’s BBQ! Lekker gegeten en een potje gebowld! Maar vroeg naar huis, want mijn alarm staat aan voor 2:45!

Vrijdag morgen had ik een vlucht naar Chicago om 5:30! Tijd om de laatste 28 uur studie tijd te gaan halen! Ik heb gekozen voor dezelfde weekendklas als die ik gedaan heb in San Diego ik september 2016, maar dan maar 1 deel van de klas.

Vrijdag morgen heb ik zelf lekker rondgelopen in de stad, om vervolgens om 3 uur te beginnen met mijn klas. Deel van de les vond plaats in een soort bezoekster centrum met een miniatuur versie van Chicago!

Zaterdag hebben we een photo scavenger hunt gedaan! Rennen door de stad in de hoop dat je wat wint 😂 wel een super manier om de stad te zien.

Savonds waren we om 7 uur klaar met de klas, en ben ik zelf nog op “ontdekkingstocht” gegaan! Via millennium park naar Nancy pier!

Zondag was een dag dat we veel buiten de school waren. Lopend zijn we naar de Hancock tower gegaan, en als optie had je om een  aar de top te gaan voor $10 extra. Natuurlijk gedaan! Ben er tenslotte waarschijnlijk maar 1 keer!

Na een heerlijke lunch: sandwich tomaat/basilicum/pesto/mozzarella

Zouden we een bus tour hebben door Chicago…. precies dat was het plan! Er waren totaal 2 bussen die iedereen zou meenemen, en natuurlijk was ik in de verkeerde bus ingestapt… in de laatste bocht voor de pick up spot raakte de bus een auto en moest de politie dus komen om een rapport op te maken… en doordat het niet om een klein krasje ging duurde het 1,5 uur! In plaats van een bus tour hebben we wat rond gelopen met de gids in de buurt van de Hancock tower…

Toen de bus eindelijk mocht vertrekken was er geen tijd meer voor de tour, maar werden we gelijk naar de volgende en tevens laatste locatie gebracht: Comedy Sportz Chicago. Dit was het beste van het weekend! Een comedy show! Het deed me heel erg denken aan het idee van de lama’s, maar dan met een twist.

Savonds had ik de meest verschrikkelijke vlucht ooit! Ik heb vaker turbulentie gehad, maar zoals nu! Ik weet dat er eigelijk niks kan gebeuren, maar 1,5 uur lang contstant vrije vallen en heen en weer worden geslingerd… men! Ook nog een medisch probleem aan board, mijn vlucht kon niet meer stuk! Zo blij was ik toen ik eindelijk weer met beide benen op de grond stond!