2e Aupair jaar, Au pair, Travels

Week 88

Zondag had ik des morgens de bus genomen naar… Memphis! En ik heb weer het geluk dat de zus van de oma van mijn familie daar woont en mij had uitgenodigd in Juli, dat als ik er aan dacht te komen, ze mij in huis konden nemen! Wat bleek, had ze 2 volle dagen vrij genomen voor mij!

En als klap op de vuurpijl vertelde zij mij dat ik haar gast was en dat ze mij zou meenemen naar alles wat ik graag wilde doen! Hoe lief is dat! Zo zijn we dus geluk wezen brunchen in the Arcade Restaurant, een van Elvis z’n favoriete plekken om te eten. Na een powernap zijn we smiddags naar het Rock&soul museum geweest!

Nadat wij daar geweest waren zijn we terug naar huis gereden om haar man op te halen die terug was van het werk. Ze namen mij uit eten naar hun favoriete BBQ restaurant! Op het menu: Spare Ribs & Pulled Pork!

Maandag zij wij naar Arkansas geweest, lopend! Met een gerenoveerde brug kan je vanuit Memphis lopen naar een totaal andere staat! Weer een van mijn lijstje afgevinkt! Smiddags een bezoek aan de Sun studio, de eerste plek waar Elvis is begonnen met opnemen, en een bezoek aan het Civil rights museum, gebouwd in en om het Lorraine Motel de plek waar Martin Luther King is vermoord.

Dinsdag morgen heeft ze mij weer naar het vliegveld gebracht, wat het is tijd voor nog een bliksem bezoek aan Dallas! Toen ik mijn vakantie aan het plannen was ontdekte ik dat er van Memphis alleen vluchten naar Denver gaan via Dallas. Dus een dagje minder Memphis, en een 24 uurs bezoek in Dallas. Ik lande rond 12 uur smiddags, maar het lijkt wel op ik geluk heb deze vakantie…. nu hadden we vertraging omdat de gate niet voldoende bemand was aan de grond, dus moesten we wachten… top! Aangekomen bij mijn Airbnb bleek dat er miscommunicatie hadden, maar na een uur wachten bleek dat de deur gewoon open was… geweldig,.. Sta je dan te wachten en pas na een uur smste hij dat de voordeur niet op slot zat! Spullen gedumpt en de stad in. Bezoek aan downtown Dallas en eerlijk is eerlijk Dallas viel best tegen…

Woensdag ontdekte ik dat er een gratis trolley reed door het centrum van Dallas, dus dit heb ik ook gedaan woensdag. Hop on en Hop off de bus. Tot een uurtje of 3 lekker rondgelopen, snel een hapje en terug naar het vliegveld.

Donderdag en Vrijdag lekker 2 hele daagjes gewerkt, en niet veel bijzonders gedaan. Ik was moe, en ook de kids waren allemaal wat moe/verkouden…

Zaterdag hebben we de verjaardag gevierd van Graham! Mijn kleine mannetje is gewoon alweer 2! De tijd gaat zo snel!